بابابزرگ، دیابت، داستان سرایی!

سلام. خوبین؟

چند روزه که شبا میرم خونه بابابزرگم(پدری).

دیشب داشت از اصل و نسبمون صحبت می کرد منم هی ذوق میکردم.

میگفت که بابابزرگش بزرگتر تمام شهر بوده و با ناصرالدین شاه برو بیا داشته(حالا نمی شد با کوروش بزرگ برو بیا میداشت).

از مامان بزرگم میگفت.(من مامان بزرگم خیلی ملک داره)گفت: از من به گوش بگیر،هیچ وقت زن پولدار نگیری که مثل من بد بخت نشی .

یه چیزی گفت که نمیدونم درست گفت یا نه شما نظر بدین.گفت: من هرچی دارم از بخشش به دیگران دارم.بخشش بزرگی و احترام میاره.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.oko.ir

موفق باشید و به توانایی های خود کم بها ندهید...

ما نوکرتیم.

مرجان سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 10:19 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

به حرفهای بابا بزرگت در مورد بخشش شک نکن ! هر چقدر بیشتر ببخشی خدا بیشتر بهت میده

وای خدا نههههههههههههههههههه

مریم چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
یه دوست قدیمی فقط خواست سری زده باشد.
هیچکس نمی داند...........
که دیگر نیستم

سلام مریم جان خوبی؟
کجایی؟
دلم واسه نوشته هات تنگ شده

mostafa جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.o2.blogsky.com

سلام
بازهم میگم خیلی قشنگ مینویسی
به یقین بخشش بزرگی میاره ولی بزرگی
فقط در بخشش نیست بنظرم شخصیت عالی
میتوانه بزرگی بیاره.

سلام
من نوکرتم.
آره بخشش یکی از اون مورداست

نهنگ یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام
ناراحتم که دیر سر زدم.شرمنده
من یه پدربزرگ داشتم که صد سالش گذشت و داشت دندون در میورد که مهرماه گذشته عمرشو داد به شما
با همه اینکه مثل سازمان حفاظت اطلاعات همه چیز دقیق یادش بود و جالب حرف میزد هرگز پای حرفاش ننشستم.

سلام
خواهش عزیزم
۱۰۰ سال خیلیه.

Leo دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

بخشش ...
اینکه آدم یاد بگیره حداقل خودش رو ببخشه هم خیلی کمک بزرگیه !!

آره این از همه سخت تره



سلام

اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید

1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان

2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www

3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر

4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت

WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

مثال
Http://Www.amoozeshejava2008.Blogfa.Com
تبدیل به
Http://Www.Best.33Ir.Com
+
امکانات بالا
*******


که چی؟

مهرنوش یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 09:43 ق.ظ http://kolbeyeroyaye.blogfa.com

سلام خوبی مثل اینکه خیلی دلت پره بلاگت خیلی تاریکه روشنتر باشه قشنگ ترمیشه ولی مطالب خیلی خوبی داری شماهم به ما سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد